sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Tunnustus

Olen aivan häkellyksissäni vastaanottanut peräti kaksi tunnustusta Inkiväärihillo-  ja Juttuja-blogeista. Kiitokset! Asiaan kuuluu kertoa 7 faktaa itsestänsä ja laittaa tunnustus eteenpäin 5 suosikkiblogilleen, joilla on alle 200 rekisteröitynyttä lukijaa.


Hieman kyllä epäilyttää kiinnostaako ketään vaatimattoman blogini melko anonyymi kirjoittaja, mutta tässäpä jotakin minusta:
1. Minulla on enää kaksi kissaa. Vaikka asumme maalla, kissat eivät pääse vapaasti vaeltamaan. Joskus joku hurjapää hiiri saattaa eksyä narun nokassa ulkoilevien kissojen ulottuville. Silloin kiirehdin pelastamaan hiirulaisen.
2. Keräilen perennoja. Varsinkin eri akileija-lajikkeet ja kurjenpolvet ovat suosikkejani.
3. Minulla on kolme tutkintoa, mutta myös kolme aloitettua ja keskeytettyä opiskelua.
4. Olen entinen mahdoton lukutoukka. Nykyisin kulutan enimmäkseen tietokirjallisuutta, siitä etupäässä ruoka- ja puutarhakirjoja sekä -lehtiä.
5. Tällä hetkellä olen Pienen kanssa kotosalla, mutta tulen tänä vuonna tekemään vielä kahta eri työtä.
6. Syön joka päivä suklaata. Tai tulee kriisi ;)
7. Minulla ei ole ollenkaan kahvinkeitintä. Käytän pikakahvia. Minusta se maistuu hyvältä!

On vaikeaa nimetä suosikkiblogeja, koska tykkään niin monesta. Rajoitinkin valintani omaan blogilistaani ja niihin blogeihin, jotka päivittyvät melko ahkerasti ja siltikin moni suosikeistani jää nyt mainitsematta. 

Tunnustus lähtee siis seuraaville:

Nämä blogit ovat innoittaneet minua siirtymään raaempaan ravintoon erittäin monipuolisine je kekseliäine ohjeineen: Appelsiineja ja hunajaa ja Keittiökameleontti
Puolitiessä -blogissa on myös paljon raakaohjeita ja olen Anni Minervan herkullista raakakakkua päässyt maistamaankin.
Herkku ja koukku -blogissa on mahtava porukkameininki
Onneksi -blogin Tiian olen huomannut tai kuvitellut jakavan samantyyppisen ruokamaun sekä jalatmaassa hippeilyn kuin minäkin. Blogissa on reseptien lisäksi myös paljon asiaa.

Lukijamääriä en voinut tarkistaa, kun niitä ei ole nyt näkyvissä. Jotain vikaa näyttäisi olevan bloggerilla.
Yllättävän vaikeaa ja työlästä olikin tämä tunnustaminen. En siis mitenkään velvoita teitä tähän, kerronpahan vain, että tykkään blogeistanne :)

4 kommenttia:

Jael kirjoitti...

Kiitos haasteesta:)Ja kiva oli lukea näitä sinun "paljastuksistasi" Tuo suklaapaljastus etenkin hymyilytti,ennen olin minäkin suklaaholisti;D
Olen aika monta kertaa tällaisiin "paljastuksiin " vastannut,mutta enköhän jotain vielä keksi;D

Anni Minerva kirjoitti...

Oih, kiitos paljon haasteesta! :) Vastailen tähän kyllä kunhan ehdin.

heta kirjoitti...

Kiitos Paula tunnustuksesta! Me ollaan joskus tällaiseen vastattukin, mutta se olikin yllättävän hankalaa just tuon kimppameiningin takia. Ei meistä taida tähän hätään olla mitään uutta paljastettavaa :) Mutta suuri kiitos siitä, että luet H&K:ta!

Paula kirjoitti...

Olkaapa hyvät :)